• czw.. kwi 25th, 2024

Najważniejsze zalety kiosków informacyjnych.

Bykriskon

lis 17, 2022
infokioski i infomaty (3)

Kioski informacyjne mają wiele możliwości. Niezależnie od tego, czy chcesz uwzględnić ukierunkowane reklamy, informacje, czy sprzedaż bezpośrednią, posiadanie tych wspaniałych znaków cyfrowych zapewni Ci dziesiątki korzyści. Kontynuuj czytanie poniższych informacji, które pomogą Ci zrozumieć, czym są kioski informacyjne i jakie oferują korzyści.

1. Oferuj lepszą obsługę klienta

Najbardziej oczywistą zaletą kiosków cyfrowych i interaktywnych totem reklamowy jest lepsza i szybsza obsługa klienta.  Interaktywny kiosk może zapewnić wysoką jakość obsługi klienta, przy szybkim profesjonalizmie i niewielkim wysiłku. Funkcje samoobsługowe tych kiosków dają większą niezależność zarówno klientowi, jak i kierownikom sklepów, odciążając ich, dzięki czemu mogą być bardziej wydajni i spełnieni.

 

Co więcej, kiosk może zbierać szczere opinie od klientów bez wywierania na nich presji, dyskomfortu lub pośpiechu. To niesamowita okazja dla sklepów detalicznych. Poza śledzeniem zachowań kupujących za pomocą kiosków detalicznych, mogą oni również wykorzystywać szczere opinie klientów bez żadnych psychologicznych intruzów. Działa jako pośredni sposób pracy nad poprawą doświadczenia zakupowego. Gdy klienci stwierdzą, że ich opinie są uwzględniane, będą chcieli wrócić ponownie. 

 

2. Ogranicz koszty pracy

Połowę pracy, jaką wykonują sprzedawcy, przewodnicy i pracownicy przy ladach, mogą przejąć kioski informacyjne. Dla kierowników sklepów jest to duża zaleta, ponieważ mogą wtedy obniżyć koszty pracy. Zakup kiosków infomaty, to także jednorazowa inwestycja przynosząca długoterminowe korzyści.

Infokioski w sklepach detalicznych może pomóc klientom, odpowiadając na podstawowe pytania, pomagając im zlokalizować produkt, wyjaśniając funkcje samoobsługi i podnosząc jakość zakupów. Miesięczne wydatki można zmniejszyć, ponieważ będziesz potrzebować mniej pracowników w dziale obsługi klienta, dzięki czemu możesz zainwestować w lepszy marketing, reklamę i rozrywkę. Sklepy detaliczne mogą zatrudnić więcej pracowników, aby powitać, powitać lub zreformować swoją strategię marketingową. Pieniądze zaoszczędzone na obsłudze klienta pozwalają wydawać więcej na funkcje organizacyjne, takie jak rozwój produktu.

3. Zwiększ wydatki klienta

Według badań ludzie wydają więcej, korzystając z samoobsługowych kiosków niż z transakcji fizycznych. Było to widoczne w przypadku Taco Bell, gdzie zamówienia były o 20% droższe niż te przyjmowane przez kasjerów. Inne badanie wykazało, że sklep monopolowy odnotował wzrost cen zamówień o 8,4% po przestawieniu obsługi na kioski.

Ta sama strategia może dotyczyć sklepów detalicznych. Zapewniając im spersonalizowane doświadczenie zakupowe, klienci wydają więcej, choć nieświadomie. Może to wynikać z szerokiego wyboru dostępnych opcji. Inną przyczyną mogą być dodatki, które zachęcają kupujących do zakupu większej ilości niż zamierzano.

Rezultatem jest bezpośredni wzrost sprzedaży.

4. Wzmocnienie

Rozwiązania kiosków informacyjnych są potężnym narzędziem wielokanałowym dla współczesnego konsumenta. Współczesny konsument chce kupować zamiast być sprzedawany. Ta głęboka zmiana w zachowaniach konsumentów, wraz z rozwojem handlu elektronicznego, utrudnia wszystkim sklepom detalicznym zaspokojenie ich potrzeb.

Jednak animowane wyświetlacze, które kierują, informują i bawią klientów, są doskonałym dodatkiem do automatów samoobsługowych. Ta technologia pozwala kupującemu na spersonalizowane, prywatne wydatki na zakupy, jednocześnie ciesząc się spacerami po Twoim sklepie.

Dodaj komentarz